BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 19, 2011

A Memorable Weekend Part 2

Next is the second day which is on 16th July.


Aku bangun awal ohh hari ni. Actually tak la awal sangat. Dalam pukul 8 lebih cam tu la. Hehe. Selepas bermimpikan UTP yang ku rindui, aku bergegas bangun untuk menghabiskan masa bersama kawan2 ku yang sudah lama tidak ku jumpa. Pagi tu lepas siap2 aku terus pegi jenguk bilik Tuan. Laa, dorg tak siap lagi rupenye. So, dengan kesempatan yang ada, aku meneruskan mimpiku yang indah di bilik Tuan pulak. Haha, agak dalam dekat2 pukul 11 tu, baru kitorang keluar dari pintu gerbang UTP. Nak pegi jalan2 menghabiskan masa bersama lah kan. Hehe, first tempat yang kami tuju adalah Restoran Pizza Hut Batu Gajah, Perak. (Lapoo kot). Pagi td tak bekpes, so kami perlulah mengisi perut sekejap.



Sempat lagi berposing sementara tunggu order pizza sampai.

Selepas habis makan, kami pon menuju ke tempat bersejarah di Perak iaitu Kellie's Castle. Kalau nak tahu apa sebenarnye latar belakang atau sejarah tempat ni, korang bolehla pegi tanya dekat Mr. Google yep. Kat sini, kitorang menghabiskan masa berharga kitorang dengan ber'photo' shoot aje.
Sahabat berlima
suka gambar ni, tp Amin takde. haha

>
hehe


                                                     atie, idah, tuan, tyka


coco, marwan, amin
Sesudah beberapa jam dok melepak kat istana lama ni, kami pon balik ke UTP semula untuk solat Zohor di Masjid UTP yang tersergam indah itu.

Akan bersambung....

0 komen: