BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 9, 2011

finale battle (^.^)

assalamualaikum, salam sejahtera.

saya sudah habis foundation. zaman kanak2 saya sudah habis. bermulalah zaman pembaikpulihan baru untuk menjadi seorang yang lebih matang. lebih matang? dari sudut apakah yang membolehkan seseorang mengatakan yang seseorang yang lain adalah seorang yang matang? m a t a n g. saya rasa saya tak boleh nak jadi matang. kenapa pulak saya bercakap begitu? kenapa saya bercakap yang saya tidak boleh menjadi 'sesuatu' yang saya sendiri tidak tahu apakah erti sebenar 'sesuatu' itu.
semua orang ada definisi yang tersendiri tentang sesuatu ini. setelah bergoogle dengan mr google, saya dapat tahu yang..eh, kejap.


=.='

asal lah aku merapu ni. haha, aku just nak cakap yang......yeay! final foundation dah habissss! aku sudah tak bergelar budak foundation lagi. nanti bulan september InsyaAllah bertukar nama jadi budak degree pulak. aku nak amik mechanical engineering. aku harap dapat lah course tu. ada sape2 yang amik mechy jugak? mari kita study sama2 bulan september ni. hope result final cgpa memberangsangkan n hopefully MARA pilih aku lagi. hehe

tapi macam ada satu la yang kurang tentang final exam last foundation ni. haa! tak keluar dengan kengkawan lagi. :D kawan kawan, jom, mari kita bergumbira. lama tak g main boling. ataupon jom main air terjun. hehe, ape2 je la,. asalkan dengan korang.

sekian

salam sayang.
syakinah



0 komen: